Wednesday, October 4, 2006

Music

Oj oj oj, jobbat en dag på Kungsholmen och kom hem med tre skivor, fick mess idag om att två till ligger och väntar.... jag kommer inte att få ut någon lön.... men massa skön musik. Missade ju Blacknuss och Norrbotten Big Band på Lulekalaset i somras - synd, låter som att det var svängigt på skivan. Varför är det schyssta artister när jag åkt tillbaka till Stock, när jag råkat vara där nåt år har det typ varit Jerry Williams...

Jurassic får jag i alla fall se om en vecka. Trevligt. Annars verkar jag mest hänga på MSN nuförtiden, hur moget är det egentligen och hur har alla tid när dom jobbar, jag får inget gjort... fast det är skoj, får bara jobba lite effektivare emellanåt. Jag älskar min dator, även om MSN och Mac inte är bästa kompisar.

4 comments:

  1. när var peps? var in på södran och kollade deras kalender... jag sökte ett skägg och fann en polisong - jag är besviken!

    ReplyDelete
  2. Peps har flyttat till Kina.... visste ni inte d????

    ReplyDelete
  3. 9 november på Mosebacke,dom har en egen hemsida, förköp 150 på MultiKulti. Och, ja det heter Blodsband, duktigt lotta

    ReplyDelete
  4. aha... jag var in på södra teatern... tänkte inte några meter åt höger och mosebacke!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.