Sunday, October 1, 2006

min Guru

Bilden var ursprungligen en gåva till Ann på Östermalm, men när hon flyttade till annan lokal skickade hon den till Gärdet där jag befann mig, när jag nu skippar det stället och drar västerut till Vasastan och Kungsholmen tänkte jag att den kanske måste följa med... får se vad kollegorna säger, ska försöka hänga upp den nånstans i alla fall. (fotot är från S.O.B. i NYC 2000)

Har lite ont i fötterna idag, först jobb på dagen och sen till Mosebacke och svängde och svettades, drog hemmåt med ett stort leende på läpparna, sjukt skönt att dansadansadansa. Var länge sen sist.

Och som om inte det var nog, på fredag kommer min guru till stan, grymt, och nästa torsdag dom gamla rävarna Jurassic 5. Oktober kan ju bli hur bra som helst.

4 comments:

  1. Ja jag fixade och trixade lite. Jag vill ha en såndär figur som L8, vart var det man gjorde dom?

    ReplyDelete
  2. Jag mailar den till dig bejb!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.