Saturday, October 7, 2006

Ååååå Guru

Fantastiskt på Mosebacke igår, svängigt, fruktansvärt varmt och massor av energi. Ibland undrar jag vad Premier tycker om att Guru åker världen runt och drar Gangstarr låtar, fast igår funderade jag inte över det utan njöt bara av alla gamla klassiker. Klart att det var ännu coolare när Angie Stone själv stod på scen med Guru och sjöng på riktigt från Jazzmatazz platan på SOBs för nåra år sen men det funkar bra med henne på skiva och Guru på riktigt. Man kan ju inte få allt jämt! Förresten var ju super producer Solar med istället - hehe.

Hade helt missat plattan Version 7.0..... vet inte vad jag ska skylla på riktigt... Hade beställt den på jobbet men igår kunde man köpa den direkt av mannen och dessutom få den signad med en silverpenna som inte riktigt vill sitta kvar (bar hem skivan försiktigt). Dessutom blev det billigare oxå bara 10 euro (som om vi har euro i Sverige...jaja...100 spänn). Och just det en kram och en puss på kinden fick jag. Är jag en groupie nu?

Peace

4 comments:

  1. Oh Yeah! You're a bad-assed groupie now girlfriend!!!

    ReplyDelete
  2. Du är iallafall en namedroppare utav rang !!!

    ReplyDelete
  3. Haha tänkte inte på det, men det var en del namn ja! Så tuff man kan va då:-)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.