Saturday, October 21, 2006

Hur ska den här dagen sluta...

... det började redan kl 01.57 då jag satt och kollade på M.I.3.... Helvete jag glömde ju ta nycklar till jobbet och ska öppna.... SMS till kära arbetskollegor som var vakna och svarade att jag kunde komma förbi innan jobbet å hämta ett par nycklar.... man kan ju tro att jag är nyanställd...

Filmen var lång och klockan blev mycket, trött som faan masade jag mig upp och iväg till en av kollegerna för nyckelhämtning, drog till jobbet och öppnade dörren, Damian Marley på hög volym i iPoden.... tryckte in koden.... men va fan slutar den inte blippa för... koden igen och igen och åt andra hållet och..... tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, brööööööööööööööööööl, larmet gick, faan vad gör man nu då, jag har bara jobbat i tio år hur ska jag veta.... ringde kollegan (som nu börjar bli lite leds på min inkompetens tror jag...:-). Sen ringde vaktbolaget och jag fick rabbla min kod som jag fick för 10 år sen och den var rätt.... slutet gott allting gott... men än är inte dagen slut....

3 comments:

  1. Man blir antagligen lite rökig... bara av att lyssna på Daimian M... Lyck - Lyck ikväll ba!

    ReplyDelete
  2. Tur att jag bara ska vara i Årsta, för här händer inget ont.

    ReplyDelete
  3. da d.e.b.r.i: Har kollat in hos dig men det är nåt knas med dina inställningar, går inte att lämna kommentar. Ska kolla om jag hittar vad du måste ändra.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.