Thursday, October 19, 2006

DJ Rudiegirl?

Någon DJ lär det inte bli av mig, även om folk frågar om jag extraknäcker som DJ för att jag spelar så schysst music på jobbet...hehe. Visste knappt vilken hand jag skulle hålla på skivan men kom fram till att det var vilket som, eftersom man ju har två skivspelare och använder båda händerna, inte jag då förståss.... men jag har fått en vinylspelare av DJ Latelee, har mest skitskivor men också några riktiga guldkorn. En gammal Run DMC tolva som e grrrrrrrrrryyyym, Colors Soundtrack som jag inte lyssnat på på flera år...... Kool G. Rap, M.C. Shan. Och så Trazan och Banarne och Fem Myror...

5 comments:

  1. Ja va gör man inte för att få lite "Hotta Vax" lirade på sin bemärkelsedax hippa i vår.... Å det är lika bra att även DJ Dew börjar ladda!!!

    ReplyDelete
  2. Jag har Richard Marx på vinyl och Scorpions Power Balads.... Så hippan kommer att bli hur frän som hellst...

    ReplyDelete
  3. eeeh... jag DJ:ar bara cd eftersom mina vinyl är eeeeh lite för odansanta... men DJ Rudiegirl och DJ Dew kanske kan battla!??? Mina vinyl är mest depprock och konstig electronica från tidigt 80-tal... men Indochine eller Japan... kanske lite Cure går bra? Fast det känns lite deppigt blippit o bloppit... Ja, och så har jag Bonnie Tyler där låten Heartache är med! Den är ju otroooligt cool - jag röstar för gammal hederlig KRAMDANS! Mina cds är mer anpassade till Hippor! Men jag är defenitivt på!

    ReplyDelete
  4. ÅÅÅååå kramdans.... det är den årstiden..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.