Saturday, October 28, 2006

Bästa vänner

Vilken dag!

Förmiddagen i Norrköping, hundfotografering som gick över förväntan. Sen träffa vänner som ville gå och se nåt band på nya Debaser, inte så sugen, ville ju gå på Raw Fusions 10 års jubileum och bara dansadansadansa. -"Helt Off" tyckte Maria. Hahaha tyckte jag, schysst kommentar... -"Jamen dom är ju i stan ikväll juh", -Va???!!! Herregud vad kommer jag nu att missa, jävla skit. Men L8 var beredd att haka på till Berns, och ja det fanns ju biljetter, Helt Off och Promoe, kan en kväll bli mer lyckad. Skitljud som vanligt på Berns (har svurit på att aldrig gå på konsert mer där men...). Vilken härlig kväll det blev, bara sådär... utan att man riktigt visste....

Och nu är klockan mycket... men ja just det, bara att dra visarna(!) tillbaka en timme och vipps så får man en skön natts sömn. Kan inte bli bättre

7 comments:

  1. Fanken vad roligt att ni kom in!!! Kul och tur att jag hade läst om konserten!

    ReplyDelete
  2. Ååååå Skåånska !!!!! (bara inte Peps!)

    ReplyDelete
  3. kul kul att ses och tur du skrev det där med visarna... har inte riktigt koll och nu vann man på tidslotteriet.

    ReplyDelete
  4. jo, köper nog Pepsbiljetter imorgon, om jag hinner

    ReplyDelete
  5. Brrrr... inte till mej hoppas jag!

    ReplyDelete
  6. nä ta't lugnt, du slipper:-)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.