Sunday, April 8, 2007

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Grönt blev Guld


Äntligen..... fick jag vara med om att se mitt Plannja ta guld. Har varit på en jävla massa matcher i Stockholm, många förluster men även några vinster såklart fast ingen lika skön som denna. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Fast det känns onekligen lite ensamt nu såhär efteråt, inte som när fotbollslandslaget vinner och man känner gemenskap med grannarna... har inga grannar från Luleå, men jag har en grön tröja och är glad ändå.

3 comments:

  1. GRATTIS!!!
    Woooooohoooo från söder!

    ReplyDelete
  2. Grattis grattis, sorry att jag lämnade dej i sticket & drog hem till Vasastan.... party-sticket.... men Lovely att va mé på matchen !

    ReplyDelete
  3. Ja ni missade efterfesten hemma hos mig.... te och knäckemackor med bregott och kaviar (Kalles).

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.