Saturday, October 13, 2007

Okej...

...jag har inte skrivit på ett tag.... ingen kollar nog in här längre, knappt att jag gör det själv...

I förrgår var jag på Imperiet, nya stället i Skatteskrapan och då spelade dom Forever Young, en cover av nåt slag tror jag, igår var jag på Pontus by the sea och då var det dags för Big in Japan, iallafall musiken, ingen sång, men... och idag sitter jag och äter pizza och kollar på Doobidoo och då sjunger dom Forever Young. Whats up with that? Alphavillefeber eller?

Och varför kollar jag på Doobidoo?
jag har lite feber, det är lite synd om mig, då får man göra sånna saker, eller så är det bara för att jag har spanskaprov på tisdag, har även städat idag...

Föresten kollade jag upp Alphaville på Wikipedia, var lite osäker på stavningen, tyska och så!! Eh ... I alla fall... där står det att dom håller på med ett nytt studioalbum... vet inte om jag bryr mig men... då vet ni.

Tchau

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.