Wednesday, June 20, 2007

Hola!

hmmm... jag vet ju att det är en del som kollar in här lite då och då och här händer det inte mycket... kan ju inte sitta framför datorn jämt när solen skiner. För övrigt så har jag haft ganska så fullt upp då jag utöver mina två jobb bestämde mig för att studera spanska i en rasande takt på Åsövux. En månad varje vardag... Igår var det slutprov, vet inte riktit hur det gick, bra hoppas jag.

Saknar en del gamla bilder som bara finns på negativ, vill ha in dom i datorn.... på något enkelt sätt. Ett sätt skulle vara att ta fram scannern, men jag tror inte att den är kompatibel med Mac:en... fast man kunde ju prova i alla fall... kanske är det jag ska göra idag? Fast jag känner mer för att dra ner persiennerna och kolla en film.

5 comments:

  1. Jag kollar ju in här... titt som tätt... jag har en negativscanner annars om det inte funkar med mac:en!

    Glad midsommar!
    Hoppas på ett snart samkväm med dig...

    ReplyDelete
  2. Ja just det det har du ju, hmm kanske kommer till dig och scannar lite nån dag. Vissa neg är mellanformat och det går väl inte tror jag?

    Glad Midsommar! Måste absolut ses snart, lite mer än bara Hej! i rulltrappan

    ReplyDelete
  3. Absolut! Men du drar väl norröver nu... men när du kommer tillbaka då blir det fri lek!

    ReplyDelete
  4. Japp, hopp och lek blir det. när börjar du semestern?

    ReplyDelete
  5. Jag jobbar 2 veckor till...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.