Saturday, March 10, 2007

Prudence

Det blir inga bilder idag, min dator går inte riktigt att koppla upp och jag iddes inte bränna över några bilder så ni får helt enkelt föreställa er. Eller inte.... Vi kom just tillbaka från en tvådagars utflykt några mil norröver. Har varit på nakenstrand.... jaa och ???? man måste ju sola bort de fula ränderna... eller.... fast eftersom det var arbetsvecka så var vi nästan ensamma där vilket var skönt, vi softade och tog det lugnt och badade som aldrig förr. Blev försäkrade om att de enda hajjarna som fanns var hammarhajjar och dom hade så mycket mat och var inte intresserade av människor...

Äh ni får höra mer sen, jag har annat för mig nu

4 comments:

  1. Va!? Här vare naket och "nudist-ja-visst" och hos L8-Lee talas det om frisyrer under bältet!!! Vad har mandelmusslorna slagit in på för väg!???

    Jag rodnar och håller hårt i mina mammelucker!!!

    ReplyDelete
  2. Mera naket !!!! Fast ännu hellre : Meeeera soooool !

    ReplyDelete
  3. Vi har också varit på äventyr! Bil på isvägen till Stor Brändön och sedan skidor till Kluntarna där vi åt matsäck och vände hemåt i dimma.Ha det, som Johan säger efter sin Oslo-vistelse!

    ReplyDelete
  4. Isvägar och skidor låter så konstigt när man sitter här i värmen. Men våren i Lule är vacker när solen skiner och snön gnistrar. Blev ingen teater i söndags, lite missförstånd det var visst den 1 april!!! Synd hade vart skoj

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.