Wednesday, March 14, 2007

Om fotografering

Jag ser så mycket bilder här hela tiden, när man promenerar omkring, när man åker buss och taxi, när man sitter och softar, när man är ute och dansar... jag vill ha med mig kameran och fota hela tiden men det är tyvärr inte möjligt, det är lite för osäkert. Särskillt på kvällarna, därför blir det mest strandbilder och bilder på det absoluta närområdet. Men alla jag träffat hitintills har varit så snälla, om jag frågat om jag får fota så bara ställer dom sig fint och tittar rakt i kameran och ser fina ut, en del verkar bekymrade över att jag springer omkring med en så dyr kamera, jag försöker förklara att jag vet att det är osäkert och att jag är beredd på att jag kan förlora den... men dom fattar inte så mycket av vad jag säger och jag fattar inte så mycket av vad dom säger, men vi är alla rätt glada ändå:-)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.