Monday, March 26, 2007

Nattsudd

Tiden går fort här hemma också, jag har ju lovat fler bilder från Brasilien. Jag fotade nog lite för mycket, sitter och håller på att sortera och det tar en himla massa tid. Fast det är roligt. Vill göra bilder till fotoalbumet till portfolion, men mest av allt vill jag åka till Brasilien igen. Eller kanske någon annanstans. Resa mer ska jag i alla fall göra.

När jag åkte tunnelbana hem från flygbussen var det nån unge som skrek och var jättearg på sin mamma, inte en bebis, utan typ 3-5 åring och då tänkte jag att det var konstigt att jag liksom inte hört griniga, arga barn på flera veckor. Och det var ju barn överallt i Brasilien också, på gatorna, på bussarna, på stränderna... men inte grinade och skrek dom åt sina föräldrar. Undrar lite över det.

2 comments:

  1. Querida! Res mera! Snart! Till Brasilien! Landet där barnen inte gapar och skriker....Beijos Maria

    ReplyDelete
  2. ja, jag vill jag vill jag vill, resa mera alltså

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.