Monday, March 5, 2007

Brassar


Poliserna följde efter mig lite när jag var ute och plåtade en tidig morgon, ville se till att jag inte gick in på fel gata och råkade illa ut med min stora fina kamera, gulligt. Och allt detta förstod jag trots att dom inte snackade ett ord engelska, eller så sa dom nåt helt annat...
Fotar annars inte riktigt lika mycket som jag skulle vilja, kameran är stor och man vill gärna bära omkring på så lite som möjligt. Fast so far har alla varit supertrevliga bara och hjälpsamma när jag och Lennika snurrar omkring. När Maria är med går allt som en dans, hon pratar och lever som värsta brassen.

3 comments:

  1. Låter helt overkligt alltihop.... här i snöglopen..... akta dej för hajjarna bara ! Seeeeeer såååå najs ut !!!

    ReplyDelete
  2. Och där kunde jag vara…i solen med dig, Maria, cocosvattnet och hajarna!!!
    Ha det fortsatt underbart, passa kameran och pussa Maria från mig.

    ReplyDelete
  3. Jag ska pussa kameran och passa maria och akta mig för hajarna

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.