Monday, December 4, 2006

Hur vet man att hyllan inte trillar ner...

...och krossar TVn? Jag kan själv förresten, gick inte att synka tiderna med min handyman så jag lånade en Black & Decker borrmaskin av en vän (tack Queen Mary). Det var egentligen inte så mycket för att jag inte trodde att jag kunde, jag vet att jag kan, men det är ju så skönt att bara få stå och titta på och säga. -"Lite högre... lite lägre... så nu ser det bra ut". Hålla lite i vattenpasset, klura lite över synvinkeln, och kanske bjuda på en kopp te, eller en knäck (det är ju glöggkalas snart, har förberett lite). Nu sitter jag och tittar på en av de nya hyllorna och undrar hur många böcker jag kan ställa dit utan att hyllan rasar ner. Har jag använt rätt plugg, rätt skruv... inte faan vet jag, när måste man ha expander?

Den andra hyllan kommer att bli fantastisk den med, men jag har bara ett hyllplan, måste nog ta mina sista slantar och dra till IKEA imorgon och köpa några till.... men hur går det med julklappar till familjen då...

Hm, undrar om jag ska skjuta tillbaka TVn eller om den ska få stå en bit ut några dar tills man ser vad som händer...

Förresten så är det basket imorgon, vilka ska med denna gång? I Fryshuset mot 08.

1 comment:

  1. 1, s´kit i julklappar till familjen, hyllor till dej själv är bättre!

    2, om du bara ställer dit 3 böcker så klarar sig säkert hyllan

    3, låt ändå TVn stå mitt i rummet ett tag

    4, jag kan nog haka på imorrn ! va kostar d tro?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.