Sunday, December 31, 2006

Gott Nytt År

Ja så var det årets sista dag då, har gett mig själv några löften men alla dom tänker jag inte berätta om nu. Men det kommer nog att bli bra, 2007 alltså. Alla förutsättningarna finns.

Jag ska åka till Brasilien - ja nu är det nästan bestämt tror jag
Min lägga är fin och mysig med hyllor och allt
Julgranen barrar och ska snart ut
Min kompanjon blir snart fri och vi ska tjäna asmycke pengar
Jag mår bra trots nackspärr
Jag ska gå mer på bio och läsa fler böcker och köpa fler skivor
Jag ska skaffa grön el och sluta flyga inrikes

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Så kära vänner och familj, alla jag älskar. Gott Nytt År på er allihopa.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

3 comments:

  1. Åh Gott Nytt År kära, kära vän! Hoppas att vi ses ikväll på det ena eller andra sättet!

    ReplyDelete
  2. Gott Nytt År på dig själv!
    Lilla Anna

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.