Tuesday, June 13, 2006

KRS-One


Det ringer i öronen... Kan man stämma Berns? Har dom haft konserter där förr eller? Verkar inte så... Men KRS är en glad prick som inte surar över sånt, han körde på bäst han kunde, så det blev ju okej även om det inte kan jämföras med Mondo förra året.

Har vart en busy tid. Lule, Västerås och så tillbaka till Stock. Har kännt mig som en turist de sista dagarna då jag sprungit runt å plåtat "min" stad för ett resereportage till en polsk tidning. Spännande att se hur det blir...

Och så lite sport. Gick ju inge vidare i lördags, hoppas torsdagens match inte blir lika målfattig. Och tänk Ghana hade nästan en chans mot Italien - hade vart skoj tycker jag. (lately - Nu är ghanamannen lessen:(

13 comments:

  1. Ghanamannen har jag glömt!!! Nu finns det en J´meca-man....

    ReplyDelete
  2. Du, kolla in på Honky o kolla datum för Tonket ba

    ReplyDelete
  3. ja just det... ska vi äntligen få till det???

    ReplyDelete
  4. ... och så måste vi börja planera en annan resa i juli...

    ReplyDelete
  5. Verkar inte lätt med tonket... kanske får skjuta på det till hösten...? Eller så får ni köra utan mig, har svårt att kunna på kvällarna, jobbar jämt:)Håller på att undersöka vem som kan ta min söndag den där helgen, så fort det är kirrat måste vi planera hur jag ska få med mig datorn...

    ReplyDelete
  6. Jag har skissat på en slags skottkärra i trolldeg alternativt i papiermaché med hängslen... ser bra ut tycker jag!

    ReplyDelete
  7. Verkar vara lite klent material bara.. é inte Rudies dator rätt så Heavvy ???!!!

    ReplyDelete
  8. Heavy och heavy... fan det ska väl en ärtig-pärtig klara av!!!

    ReplyDelete
  9. Jag är inte orolig för vad ärtiga pärtan ska klara... mer för vad trolldegen ska hålla för... men den kanske är armerad med USB-minnen eller nått...

    ReplyDelete
  10. Jag armerar med gamla floppydisketter, det är rejäla grejjer det!

    ReplyDelete
  11. Jag var så nära att shoppa dator häromdagen men jag är helt förvirrad... solsting kanske... jag kan ju inte ens bestämma mig för PC eller Mac...HJÄLP

    ReplyDelete
  12. Very best site. Keep working. Will return in the near future.
    »

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.