Thursday, March 2, 2006

T S O O L


Jag undrar hur många kaftaner Ebbot har. Och sen undrar jag om det var Frans som spelade bas i går på Nalen.

Trevlig konsert med trevligt sällskap var det, även om mitt livs soundtrack låter lite annorlunda. Mitt soundtrack just nu finns i min just nu största kärlek. Det vill säga iPod:en som jag fick i julas, den spelar och spelar, timme ut och timme in på "shuffle" och inte en enda halvdan låt. Bara grymmaste musiken.

Och till Dee i södern, Tack! Jag fäller en tår. (för att citera Petter, tror jag, egentligen blev det flera)

1 comment:

  1. Aha, du gick på konserten... du kanske har läst det jag skrivit om Ebbot the big papa på dewdrops:http://dropsofdew.blogspot.com/2006/03/ebbot_01.html

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.