Monday, March 6, 2006

Revansch

Så här får det inte se ut imorgon!

Nu är det dags igen, vinst hemma i Lule i söndags. Vinst imorgon tisdag så är det dags för semifinal och det vore trevligt, blir förhoppningsvis Akropol för det är så långt till Helsingborg. Jag ska inte ha Plannjatröjan på mig för den verkar inte föra någon som hellst tur med sig.

Förresten L så kollade jag på bilder på nätet från Solnamatchen och då är vi med på bild hihi!

Skulle inte det här vara en Rudieblogg är det kanske någon som undrar... Men der är ju det det är, om man gillar Rudie så gillar man Plannja - that's a fact!

4 comments:

  1. Man kan alltså få ha på sig Rudie tröjjan ikväll, men inte Plannja-tröjjan... hmm tur att man bara har en Rudie dårå!
    Vilken tid kör vi ikväll?

    ReplyDelete
  2. Tragiskt! Inte bara att plannja förlorade, utan att du fick med dig alla cigg... nu ångrar jag mej lite... ska se nu hur många timmar jag pallar utan.. eller hur många timmar O, klararar utan att jag röker...

    ReplyDelete
  3. Jag lägger in mitt veto!

    ReplyDelete
  4. Jag köpte nya cigg idag.. skyllde på att jag blir alldeles för otrevlig annars... ingen mer basket o inte nån Curling heller!!!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.