Monday, March 27, 2006

FINAL


Hmmm, jag är ju ingen effektiv bloggare precis... men nu är det uppladdning för finalerna som gäller. Idag får vi veta om man ska åka till Solna eller ända till Södertälje för att få se favoriterna Plannja.

Lite krassligt är det annars, hosta och feber, det är synd om mig... har ändå varit extremt effektiv idag. Började med ett besök hos tandläkaren, inga hål. Sen till kontoret vidare till tryckeriet å hämtade upp lite Rudie-tees för vidare leverans mot Luleå och affären MadeBy.

Nu ska jag göra lite bilder på smycken och sen får täcket följa med till soffan där jag ska hänga ikväll.

4 comments:

  1. Solna blev d, så nu slipper vi åka så långt.. eller rättare sagt då hade du nog fått åka utan mej... krya på dej!! Ta ledigt på fredag !

    ReplyDelete
  2. Stackars! Men du är en mustig&krullig människa trots att du bloggar långsamt... och vi andra bloggar desto mer - summan av kardemumman är alltså konstant!

    ReplyDelete
  3. Tusen tack igen för all hjälp!!!Anar att jag börjar bli lite tjatig nu.. men jag är så tacksam och glad över att du/ni gjort så fiiiiiina bilder på mina smycken!
    Krya på dig!

    ReplyDelete
  4. Grattis Anja-Plannja! Ni gick och vann igår hörde jag!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.