Wednesday, February 22, 2006


Elefantastic

Inte bara gamlingarna i södern som tycker om att göra tröjor, den lille uppe i norr har slagit in på samma bana.

Kolla in på

http://www.elefantastic.se

Det tar typ hundra år för mig att göra ett inlägg... är inge bra på det här, ska det vara si eller så, eller kanske så här, eller ska bilden vara där istället å varför blir inte överskriften där jag vill att den ska vara...samma anledning som att jag aldrig tyckte heta linjen var nån hit på 80-talet kanske (hette det heta linjen? va porrigt det låter)... är för seg helt enkelt.

Annars kan jag nu även lägga mig till med titeln musikvideomakare... är i och för sig mest bisittare till G, men har ju filmat en del av materialet också... så lite ära till mig.

Minus en titel också faktiskt. Pluggis kallar jag mig inte för närvarande, får se om jag måste återuppta det i maj eller om dom är snälla å ger mig G med en gång...

3 comments:

  1. Är det kanske så att summan av alla tittlarna är konstant då ... liksom det tydligen ska vara med lasterna ...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Ja det måste vara nåt sånt va? Kan ju inte ha massa tid över till ingenting bara...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.